Wybieramy tablicę do klasy

Oczywiście wiele z was rozmyślało nad użytecznością czy też efektywnością pracy przy tablicach, czy to zwykłej czy interaktywnych. Wielu z was doszło do konkluzji, że tablice interaktywne to nic innego jak zbyt kosztowne przedmioty lub zbyteczne elementy, jakie odnajdujemy niemal każdego dnia w mnóstwie rzeczach codziennego użytku. Coś w tym zapewne jest, jednak nie możemy podchodzić do tej sprawy z tak negatywnym stosunkiem. pracownia cyfrowa językowa Inwencja, ciekawość oraz nowe idee na początku mogą wydawać się nietuzinkowe i bezcelowe a potem okazują się czymś bez czego nie moglibyśmy żyć. Podobnie jest z tablicami interaktywnymi. Te pionierskie koncepcje technologiczne w tak podstawowym instrumencie mogą wzniecać wiele kontrowersji lub zdziwień. Z jakiego powodu Czy naprawdę nie pragniemy dynamiczniej się kształtować oraz wzmacniać efektywność naszej pracy biurowej czy szkolnej? Typowa tablica , kreda i gąbka. Każdy z nas zna problem takiego zestawu. Kurz, biały pył i mokra podłoga od gąbki. Dlaczego by się tego nie ustrzec? Wystarczy tablica interaktywna z pisakiem i suchą szmatką aby wykluczyć przeszkodę. Pomyśleć, że to tylko jedna błaha cecha. A gdzie miejsce na przejrzystość, efektywność pisania i planowania oraz dodatkowe funkcje multimedialne jak prezentacje, kopiowanie, dodawanie i naprawdę wiele innych funkcji w których każdy znajdzie coś dla siebie?